خیلی دلم گرفته

ღ.آرزوی محال.ღ

       

 


خیلی دلم گرفته        

                                از این همه جدایی

 گذشت قدیما حالا       

                                 من کجا تو کجایی

 خیلی گرفتس حالم      

                                    همش دلم میگیره

اونقد قدم میزنم     

                                      تا نفسم بگیره

   هر جا میرم به فکرتم   

                                 فکرت برا دلم بسه


      میخوام همش صدات کنم

                                  اسمت برام مقدسه

میمیرم ولم کنی    

                                 بری فراموشم کنی


    با بی کسیو انتظار
  

                                منو هم آغوشم کنی

     بی من نرو تنهام نذار

                                   بی کسیمو یادم نیار


         واسه تو داره جون میده

                                این دله تنگ و بی قرار

    بی تو هوای این اتاق

                                      همیشه سرد و ساکته
       دل پیش چشمای تو و

                                           پیش نگاه پاکته

 

                     [تصویر: acs.gif][تصویر: acs.gif][تصویر: acs.gif]



نظرات شما عزیزان:

عاشق تنها
ساعت11:18---22 مهر 1390
از یه دختر پرسیدم میگه خوب معلومه تو دختری چون همیشه دخترا تو عشق شکست می خورنو تنها میشن

غریبه خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم

اگه این افتخارو به من میدی برام آدرس ایمیل و یا شمارتو بذار تو نظرات خصوصی

آپ کردی خبرم کن

فعلا بای


:.❤.:.یه تنها:.❤.:.
ساعت1:19---19 مهر 1390
salam mersiiiiiii kheili naz bud be man ham sar bezani khosh hal mishaam

reza papati
ساعت19:23---21 شهريور 1390
سلام خوبی وبت خیلی غمگین حال و هواشو عوض کن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ دو شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,ساعت 19:12 نويسنده غریبه |